Uporaba oznak (tags) v praksi

Uporaba oznak za optimizacijo spletne strani

Uporaba oznak se ureja na tri načine in najbolje je, če vse v praksi tudi uporabite.

Prva je oznaka naslova. Če uporabljate WordPress, vam recimo ni treba skrbeti za naslov objave.

Če pa zraven uporabljate v svoji vsebini tudi podnaslove, se želite prepričati, da niso na primer le okrepljeni. Želite, da je uporaba oznak tudi v podnaslovih. Ključne besede dobijo dodatno SEO spodbudo. To pomaga pajkom v iskalnikih, da razumejo, koliko so te besede bolj pomembne od ostalih v objavi.

Včasih so imele številčne meta oznake velik vpliv na SEO optimizacijo spletnih strani, vendar danes to ne drži več. Sedaj meta oznake veljajo za “spamming” oziroma za nezaželeno siljenje s ključnimi besedami, zato je spletno mesto lahko kaznovano, če se oznake podvojujejo kot tudi, če meta oznake ni.

Tudi vsaka fotografija mora imeti nadomestne oznake, ki prikazujejo, kaj slika prikazuje. To ne sme biti spisek ključnih besed, temveč kratek opis tega, kar slika prikazuje. Ključna beseda je na mestu, če se neposredno nanaša na tisto, kar je na sliki.

Optimizirana uporaba oznak na spletni strani je nekaj, kar si vsi iskalniki želijo najti.