Od ciljnih ključnih besed do organizacije spletnega mesta, on site optimizacija zahteva premišljeno raziskovanje in nenehno delo za povečanje učinkovitost iskanja po vsebini in spletne vidnosti.
On site optimizacija se nanaša na prakso optimizacije vsake posamezne spletne strani za izboljšanje njihove uvrstitve v iskalnikih in privabljanje ustreznejšega prometa na spletno mesto.
On-site optimizacija je v celoti pod vašim nadzorom. Zajema različne elemente, vključno kakovost vsebine, uporabo ključnih besed, metapodatke, optimizacijo oznak H1, arhitekturo spletnega mesta in notranje povezovanje.
Cilj onpage optimizacije je narediti vsako stran na vašem spletnem mestu čim bolj prijazno iskalniku, s čimer povečate njeno vidnost in ustreznost za določene ključne besede.
Oblikovanje naslova spletne strani je verjetno najpomembnejši SEO element na strani.
Če se želite dobro uvrščati pri rezultatih iskanja, je potrebno ključne besede vpisati že v naslov. On site optimizacija ima kar nekaj pravil, ki se ji je potrebno držati za uspešno oblikovanje naslova:
Meta opis občinstvu nudi povzetek vaše strani. So kratki opisi okoli 145-150 znakov, ki jih iskalec vidi pod naslovom.
Google lahko samodejno ustvari vsebino, če so meta oznake prazne ali če se zdijo neustrezne. Čeprav ne vpliva neposredno na vašo uvrstitev, lahko vaš meta opis pomaga ljudem, da izberejo vašo stran.
Vedite, meta opis vpliva na organsko razmerje med prikazi in kliki naslova, zato se je pomembno potruditi in napisati edinstvene in privlačne meta opise.
Če želimo imeti privlačen meta opis:
Uporaba pomensko strukturirane vsebine pomaga Googlu bolje razumeti strani. To velja tudi za uporabnike. Jasna oblika vsebine jim pomaga krmariti po vaši strani, da ostanejo angažirani do konca.
On-site optimizacija skrbi, da se vaše strani prijazne obiskovalcem, zato moramo ustvariti vsebino za uporabnike, ne za iskalnike.
To storimo tako:
Slike izboljšajo on-site SEO na različne načine. Pritegnejo pozornost, prikažejo se v iskalnikih, ki temeljijo na slikah, podaljšajo čas zadrževanja, povečajo skupno rabo v družabnih omrežjih.
Vendar lahko velike slike pokvarijo čas nalaganja strani. Onpage optimizacija slik in video vsebin se mora izvajati skladno s standardnimi zahtevami za uporabo le-teh pri pisanju vsebin.
Nasveti za optimizacijo slik na spletnem mestu:
Iskalniki uporabljajo URL-je za določanje ustreznosti vaše strani. Če želite pomagati vaši strani, da se uvrsti med ustreznejše rezultate iskanja, je potrebna on site optimizacija URL-jev.
Zato je edina dobra praksa pri SEO, da objavljate na SEO prijaznih URL-jih.
Nasveti za optimizacijo URL-jev:
Notranje povezave so povezave na vaši strani do drugih strani na vašem spletnem mestu. Notranje povezave so temeljni del SEO iz dveh razlogov:
Včasih rezultati iskanja vključujejo celo tako imenovane povezave do spletnih mest na Googlovem SERP-u. Na to ni mogoče vplivati, Google jih prikaže le, če struktura spletnega mesta pomaga identificirati strani kot pomembne; z drugimi besedami, iskalnik meni, da so uporabni za uporabnike.
Sidra besedila poleg strukture spletnega mesta služijo kot dodaten dejavnik SEO, ki pomaga prepoznati temo, ustreznost in vrednost strani.
Nekaj nalog za optimizacijo notranjih povezav:
On-site optimizacija mora obvezno vključevati testiranje časa nalaganja spletnega mesta z mobilno napravo.
Uporabniki pričakujejo, da se bo vaše spletno mesto naložilo v treh sekundah ali manj. Če se vaše spletno mesto nalaga prepočasi, se bodo vaši obiskovalci vrnili nazaj na rezultate iskanja in namesto tega obiskali drugo spletno mesto.
Ko ljudje zapustijo vaše spletno mesto, to iskalnikom sporoči, da vaše spletno mesto ni pomembno za rezultate iskanja. Iskalniki potem vaše strani ne bodo uvrstili tako visoko.
Če želite preprečiti, da bi se to zgodilo, moramo uporabiti orodja, ki pomagajo videti trenutni čas nalaganja vašega spletnega mesta in ga izboljšati.
Pozorni moramo biti na:
Strogo gledano se ta del nanaša na tehnični SEO, vendar je delno tudi on site optimizacija.
Nalaganje strani in uporabniška izkušnja lahko resno vplivata na uvrstitev, zlasti potem, ko je poleti 2021 v celoti uvedena posodobitev Core Web Vitals. Strani bi se morale nalagati čim hitreje, uporabniki pa bi morali imeti enostaven dostop do njihove vsebine.
Ljudje bodo do vašega spletnega mesta dostopali iz mobilnih naprav, kot so pametni telefoni in tablični računalniki. Če vaše spletno mesto ni optimizirano za te naprave, tvegate, da boste imeli slabo mobilno izkušnjo.
Slaba mobilna izkušnja škoduje vašemu SEO, ker Google deluje na podlagi indeksa, ki daje prednost mobilnim napravam – Google pri uvrščanju v rezultatih iskanja upošteva mobilno različico vašega spletnega mesta.
Če uporabnik ne komunicira s stranjo ali jo zapusti le nekaj sekund po tem, ko se stran naloži, gre za odboj. To pomeni, da je bilo doseganje tega uporabnika v organskem iskanju nesmiselno.
Pri optimizaciji UX (uporabniške izkušnje) na strani smo pozorni na:
Splošno znano je, koliko je vedenje uporabnikov pomembno za SEO in prodajo. Razmerje med prikazi in kliki, obiski ene strani, čas zadrževanja, ogledi strani na sejo – vse to je pod najbolj temeljitim nadzorom, medtem ko optimizira pot stranke navzdol po lijaku konverzije.
Onpage optimizacija za boljše sodelovanje uporabnikov naj zajema:
Odgovori na nekaj najpogostejših vprašanj, ki jih prejmemo v zvezi s SEO optimizacijo spletnih strani.
Kontakt
Kamkod spletne storitve s.p.
Vranje 17, 8290 Sevnica
Mob: +386 40 198 752
E-mail: info@kovald.si
Koristne povezave