ON site optimizacija

Učinkovita on site optimizacija spremeni spletno mesto v magnet za promet.

Od ciljnih ključnih besed do organizacije spletnega mesta, on site optimizacija zahteva premišljeno raziskovanje in nenehno delo za povečanje učinkovitost iskanja po vsebini in spletne vidnosti.

Kaj je on site optimizacija?

Kaj je on site / onpage optimizacija?

On site optimizacija se nanaša na prakso optimizacije vsake posamezne spletne strani za izboljšanje njihove uvrstitve v iskalnikih in privabljanje ustreznejšega prometa na spletno mesto.

On-site optimizacija je v celoti pod vašim nadzorom. Zajema različne elemente, vključno kakovost vsebine, uporabo ključnih besed, metapodatke, optimizacijo oznak H1, arhitekturo spletnega mesta in notranje povezovanje.

Cilj onpage optimizacije je narediti vsako stran na vašem spletnem mestu čim bolj prijazno iskalniku, s čimer povečate njeno vidnost in ustreznost za določene ključne besede.

KAJ DELAMO

Cilj on site optimizacije je narediti prav vsako stran na spletnem mestu čim bolj prijazno iskalnikom in uporabnikom.

1. Dodajanje ključnih besed v spletne strani

Oblikovanje naslova spletne strani je verjetno najpomembnejši SEO element na strani.

Če se želite dobro uvrščati pri rezultatih iskanja, je potrebno ključne besede vpisati že v naslov. On site optimizacija ima kar nekaj pravil, ki se ji je potrebno držati za uspešno oblikovanje naslova:

  • Glavna ključna beseda naj bo čim bližje ali na začetku naslova,
  • Naslovi naj bodo dolgi okoli 55-60 znakov,
  • Naslovi spletnih strani se ne smejo podvajati,
  • V naslovu uporabljamo močne glagole s pozivom k dejanju,
  • Uporabljamo čustveno obarvane in presežne pridevnike,
  • Izogibajte se naslovom, ki vabijo klike.

2. Optimizacija meta opisa

Meta opis občinstvu nudi povzetek vaše strani. So kratki opisi okoli 145-150 znakov, ki jih iskalec vidi pod naslovom.

Google lahko samodejno ustvari vsebino, če so meta oznake prazne ali če se zdijo neustrezne. Čeprav ne vpliva neposredno na vašo uvrstitev, lahko vaš meta opis pomaga ljudem, da izberejo vašo stran.

Vedite, meta opis vpliva na organsko razmerje med prikazi in kliki naslova, zato se je pomembno potruditi in napisati edinstvene in privlačne meta opise.

Če želimo imeti privlačen meta opis:

  • Ostanemo znotraj omejitve okoli 150 znakov,
  • Povzamemo, kaj lahko ljudje najdejo na spletni strani,
  • V opisu obvezno uporabimo ključno besedo.

3. Pisanje in oblikovanje kvalitetne vsebine

Uporaba pomensko strukturirane vsebine pomaga Googlu bolje razumeti strani. To velja tudi za uporabnike. Jasna oblika vsebine jim pomaga krmariti po vaši strani, da ostanejo angažirani do konca.

On-site optimizacija skrbi, da se vaše strani prijazne obiskovalcem, zato moramo ustvariti vsebino za uporabnike, ne za iskalnike.

To storimo tako:

  • Razdelimo vso vsebino z naslovi in ​​podnaslovi,
  • Prepričamo se, da imamo na strani samo eno oznako naslova in H1,
  • Podnaslove H2 – H6 uporabljamo logično razporejene,
  • Naslove in podnaslove optimiziramo s ključnimi besedami, postavimo jih bližje začetku naslova,
  • Uporabimo oštevilčene sezname in točke,
  • Ustvarimo vsebinski meni z notranjimi hiperpovezavami,
  • Označimo ključne fraze s poševnim ali krepkim tiskom,
  • Dodamo vizualne elemente za razdelitev besedila na vaši strani.

4. On-site optimizacija slik

Slike izboljšajo on-site SEO na različne načine. Pritegnejo pozornost, prikažejo se v iskalnikih, ki temeljijo na slikah, podaljšajo čas zadrževanja, povečajo skupno rabo v družabnih omrežjih.

Vendar lahko velike slike pokvarijo čas nalaganja strani. Onpage optimizacija slik in video vsebin se mora izvajati skladno s standardnimi zahtevami za uporabo le-teh pri pisanju vsebin.

Nasveti za optimizacijo slik na spletnem mestu:

  • Uporabljamo slike v formatu naslednje generacije (npr.: webp, …),
  • Dodajanje ključnih besed v imena datotek in naslove URL slik,
  • Slikam obvezno dodamo nadomestna besedila, optimizirana za ključne besede,
  • Zamenjamo slike, ki so velike z manjšimi za hitrejše nalaganje strani.

5. Optimiziranje URL-jev

Iskalniki uporabljajo URL-je za določanje ustreznosti vaše strani. Če želite pomagati vaši strani, da se uvrsti med ustreznejše rezultate iskanja, je potrebna on site optimizacija URL-jev.

Zato je edina dobra praksa pri SEO, da objavljate na SEO prijaznih URL-jih.

Nasveti za optimizacijo URL-jev:

  • Ustvarjanje opisnih URL-jev s ključnimi besedami v njih (namesto www.kovald.si/fnsj/ejnf-een3234/4392jnr392 -> www.kovald.si/onpage-optimizacija/url-optimizacija/url-navodila),
  • Ustvarimo kratke URL-je ali uporabimo krajšalnike URL-jev za skupno rabo,
  • Izogibamo se posebnim simbolom v URL-jih, zaradi katerih so videti čudni.

6. Uporaba notranjih povezav v vsebini

Notranje povezave so povezave na vaši strani do drugih strani na vašem spletnem mestu. Notranje povezave so temeljni del SEO iz dveh razlogov:

  • Notranje povezave pomagajo iskalnikom odkriti nove strani na vašem spletnem mestu in jih indeksirati v rezultatih iskanja za uvrstitev,
  • Notranje povezave pomagajo obdržati uporabnike na vašem spletnem mestu dlje.

Včasih rezultati iskanja vključujejo celo tako imenovane povezave do spletnih mest na Googlovem SERP-u. Na to ni mogoče vplivati, Google jih prikaže le, če struktura spletnega mesta pomaga identificirati strani kot pomembne; z drugimi besedami, iskalnik meni, da so uporabni za uporabnike.

Sidra besedila poleg strukture spletnega mesta služijo kot dodaten dejavnik SEO, ki pomaga prepoznati temo, ustreznost in vrednost strani.

Nekaj nalog za optimizacijo notranjih povezav:

  • Odstranjevanje osirotelih strani tako, da jih povežemo z drugimi stranmi,
  • Odstranjevanje nedelujočih povezav in predolgih preusmeritev,
  • Dodajanje ključnih besed v sidrna besedila.

7. Mobilna hitrost spletne strani

On-site optimizacija mora obvezno vključevati testiranje časa nalaganja spletnega mesta z mobilno napravo.

Uporabniki pričakujejo, da se bo vaše spletno mesto naložilo v treh sekundah ali manj. Če se vaše spletno mesto nalaga prepočasi, se bodo vaši obiskovalci vrnili nazaj na rezultate iskanja in namesto tega obiskali drugo spletno mesto.

Ko ljudje zapustijo vaše spletno mesto, to iskalnikom sporoči, da vaše spletno mesto ni pomembno za rezultate iskanja. Iskalniki potem vaše strani ne bodo uvrstili tako visoko.

Če želite preprečiti, da bi se to zgodilo, moramo uporabiti orodja, ki pomagajo videti trenutni čas nalaganja vašega spletnega mesta in ga izboljšati.

Pozorni moramo biti na:

  • Stiskanje velikosti slikovnih datotek,
  • Zmanjševanje kodiranja,
  • Zmanjšanje preusmeritev,
  • Izkoriščanje predpomnjenja brskalnika,
  • Uporaba omrežja za distribucijo vsebine.

8. Skrb za dobro uporabniško izkušnjo (UX)

Strogo gledano se ta del nanaša na tehnični SEO, vendar je delno tudi on site optimizacija.

Nalaganje strani in uporabniška izkušnja lahko resno vplivata na uvrstitev, zlasti potem, ko je poleti 2021 v celoti uvedena posodobitev Core Web Vitals. Strani bi se morale nalagati čim hitreje, uporabniki pa bi morali imeti enostaven dostop do njihove vsebine.

Ljudje bodo do vašega spletnega mesta dostopali iz mobilnih naprav, kot so pametni telefoni in tablični računalniki. Če vaše spletno mesto ni optimizirano za te naprave, tvegate, da boste imeli slabo mobilno izkušnjo.

Slaba mobilna izkušnja škoduje vašemu SEO, ker Google deluje na podlagi indeksa, ki daje prednost mobilnim napravam – Google pri uvrščanju v rezultatih iskanja upošteva mobilno različico vašega spletnega mesta.

Če uporabnik ne komunicira s stranjo ali jo zapusti le nekaj sekund po tem, ko se stran naloži, gre za odboj. To pomeni, da je bilo doseganje tega uporabnika v organskem iskanju nesmiselno.

Pri optimizaciji UX (uporabniške izkušnje) na strani smo pozorni na:

  • Povečanje hitrost strani,
  • Pomembno vsebina je nad pregibom,
  • Odstranitev vsiljivih pojavnih oken (pop-up),
  • Uporabniku prijazno postavitev spletnega mesta,
  • Test prijaznosti do mobilnih naprav za preverjanje odzivnosti.

9. Povečanje sodelovanja uporabnikov na spletnem mestu

Splošno znano je, koliko je vedenje uporabnikov pomembno za SEO in prodajo. Razmerje med prikazi in kliki, obiski ene strani, čas zadrževanja, ogledi strani na sejo – vse to je pod najbolj temeljitim nadzorom, medtem ko optimizira pot stranke navzdol po lijaku konverzije.

Onpage optimizacija za boljše sodelovanje uporabnikov naj zajema:

  • Omogočanje komentarjev uporabnikov, da se podaljša čas zadrževanja na strani,
  • Dodajanje povezav za skupno rabo v družbenih omrežjih,
  • Nastavitev kvalitetnega iskanja po spletnem mestu, da vemo, kaj uporabniki iščejo,
  • Predlaganje sorodnih/podobnih člankov,
  • Implementiranje drobtin za boljšo navigacijo po celotnem spletnem mestu.

On-site optimizacija spletnih strani. Katere so SEO metode, če želim optimizirati spletno stran sam?

Odgovori na nekaj najpogostejših vprašanj, ki jih prejmemo v zvezi s SEO optimizacijo spletnih strani.

  • Oblikovanje naslova spletne strani
  • Manjkajoči naslovi spletnih strani
  • Dolžina naslova – prekratka / predolga
  • Podvojeni naslovi spletnih strani
  • Manjkajoči meta opisi
  • Dolžina meta opisov – prekratki / predolgi
  • Podvojeni meta opisi
  • Optimalna hiearhija podnapisov
  • Analiza ključnih besed
  • Analiza konkurence
  • Široka baza ključnih besed
  • Primerjava domenske avtoritete s konkurenco
  • Dolge ključne besedne zveze
  • Hierarhija ključnih besed na podstraneh
  • Pogostost ključne besede
  • Napačna povezava sidrnega besedila
  • Manjkajoča datoteka Robots.txt
  • Robots.txt deblokada dragocene vsebine
  • XML zemljevid strani manjka ali URL ni naveden v Robots.txt
  • XML zemljevid strani vsebuje strani, ki jih blokira Robots.txt
  • XML zemljevid spletnega mesta je napačno oblikovan / nepopoln / zastarel
  • XML zemljevid strani za video in slike manjka
  • Nizka ocena hitrosti strani
  • Neoptimizirane kanonične oznake in meta oznake
  • Nepotrebne poddomene
  • Nepotrebne mape
  • Struktura map
  • Težave z dinamičnimi URL-ji
  • Sledenje parametrom v URL-ju
  • Napake notranjih povezav
  • Optimiranje sidrnega besedila
  • Manjkajoči breadcrumbs
  • Napake breadcrumbs
  • Nepotrebne notranje No-Follow povezave
  • Slike, ki se uporabljajo za povezave
  • Nepotrebne preusmeritve
  • 302 Preusmeritve
  • Meta-Refresh Preusmeritve
  • Spletno mesto vsebuje napake strani
  • Prekinjene povezave v straneh
  • Prekinjene povezave slik
  • Manjka stran – Napaka 404
  • Stran ne vrne napake 404
  • Nizka hitrostna ocena strani – pohitritev za mobilne naprave
  • Sprememba pogleda od namizja do mobilnega pogleda spletnih strani
  • Glava – mobilni meni

Kontakt

Kamkod spletne storitve s.p.
Vranje 17, 8290 Sevnica

Mob: +386 40 198 752

E-mail: info@kovald.si