OFF SITE OPTIMIZACIJA

Upravljanje ugleda vašega spletnega mesta s trženjem vsebine, forumi in družbenimi mediji.

Osredotočite se na ustvarjanje ugleda in avtoritete vašega spletnega mesta zunaj vaše domene. Off-site optimizacija za povezavo z drugimi uglednimi spletnimi mesti, ki govorijo o vaši odlični vsebini in uporaba družbenih omrežjih za povečanje opaznosti.

Off site optimizacija revizija

Kaj je off site optimizacija?

Off site optimizacija spletnih strani se nanaša na dejavnosti optimizacije iskanja, ki potekajo zunaj vašega spletnega mesta.

Velik del teh dejavnosti se nanaša na izgradnjo povratnih povezav, vendar je več kot to. Off-site optimizacija je tudi upravljanje ugleda vašega spletnega mesta s trženjem vsebine ter oglasi, pojavljanjem na forumih in aktivna družbena omrežja.

KAJ DELAMO

Preizkušeni postopki za povečanje obiska spletne strani kljub konkurentom.
Znova in znova.

Zunanje povezave

Najbolj priljubljena tehnika off page optimizacije je povratno povezovanje, katerega namen je ustvariti naravne povezave do vaše strani.

Pridobivanje uglednih spletnih mest, da se povežejo nazaj na vaše spletno mesto, ima dve glavni prednosti:

  • Spodbujanje prometa na vaše spletno mesto
  • Pomoč pri določanju vaše uvrstitve

Zunanje povezave z uglednih spletnih mest so zelo koristne za vaše spletno mesto. To je zato, ker so povezave glavni način za krmarjenje po internetu. Povezave izboljšajo uporabniško izkušnjo. S povezavami lahko vaši uporabniki preprosto krmarijo do drugih informacij, ki se jim zdijo pomembne.

Povezave so tudi najpreprostejši način za merjenje strokovnosti, avtoritete in zaupanja spletnega mesta. Zato Google vključi povezave kot del dejavnikov razvrščanja pri iskanju.

Vedeti je potrebno tudi to, da imajo nekatere povezave večjo težo kot druge. Na primer, povezave od vplivnežev v skupnosti vašega občinstva imajo veliko več avtoritete kot povezave z neželenih spletnih mest.

Vsebinski marketing

Izdelava visokokakovostne vsebine, kot so objave v spletnem dnevniku (blogu), infografike, videoposnetki in podobno, so odlični načini za pridobivanje klikov in naravnih povezav na vaše spletno mesto. Če imate zanimivo in uporabno vsebino, bodo prišle naravne povezave.

Objava kvalitetne vsebine, bo pritegnila obiskovalce spletnega mesta in s tem iskalnikom pokazala, da vsebina vaše strani prikazuje izkušnje, strokovnost, avtoritativnost in zaupanje (E-E-A-T).

Celotno vsebino razdelimo, da dosežemo več spletnih uporabnikov:

  • Gostujoče objave vam ne omogočajo le doseganja novih ciljnih skupin, ampak tudi povečujejo vašo avtoriteto glede teme in vam pomagajo pridobiti povratne povezave z uglednih spletnih mest, kjer ste prispevali.
  • Trženje v družabnih omrežjih, Socialna omrežja ne vplivajo neposredno na vašo uvrstitev na SERP. Vendar pa izboljša vidnost vašega spletnega mesta, verodostojnost blagovne znamke in poveča možnosti za zaslužek povratnih povezav.
  • Digitalni PR je strategija povečanja vaše spletne prisotnosti z vzpostavljanjem odnosov z novinarji in vzpostavljanjem vaše zaupanja vredne. To je odličen način, da zaslužite povratne povezave in postanete vir informacij za novinarje.

Izboljšanje EEAT

EEAT pomeni strokovnost, avtoritativnost in zanesljivost. Z doslednim ustvarjanjem visokokakovostne vsebine in ustvarjanjem močne spletne prisotnosti sporočate iskalnikom, da si vaše spletno mesto zasluži prvo mesto.

  • Sporočila za javnost: deljenje vrednih obvestil vašega podjetja prek sporočil za javnost. Če vaše sporočilo za javnost poberejo ustrezne publikacije, boste prejeli dragocene povezave.
  • Pridobite pozitivne ocene: Spodbujanje zadovoljnih strank, da pustijo pozitivne ocene na platformah, kot je npr. Google Business Profile. Ocene ne gradijo le zaupanja pri potencialnih strankah, temveč jih iskalniki lahko razumejo tudi kot pozitiven signal.
  • Podcast: Svet podcastov je v razcvetu! Razmislite o ustanovitvi lastnega podcasta o temi, ki je pomembna za vašo nišo, ali si prizadevajte biti gost uveljavljenih podcastov.
  • Sodelujte v objavah z mnenji: objavljanje mnenj različnih strokovnjakov o določeni temi. Obrnitev na blogerje, ki ustvarjajo povzetke objav in ponujajo vaš edinstven pogled. Če je vaš prispevek vključen, boste pridobili izpostavljenost in dragoceno povratno povezavo.
  • Lokalni SEO: Če ste fizično prisotni, je lokalni SEO ključnega pomena, da pomaga vašemu podjetju izstopati v vaši skupnosti.
  • Omembe blagovnih znamk: Spodbujanje lokalnih publikacij in vplivnežev, da omenijo vaše podjetje.

ZAKAJ TO DELAMO

Off-site optimizacija je izjemno dragocena, saj iskalnikom pove, da je vaše spletno mesto pomembno za druge v spletu.

Off-site SEO optimizacija se nanaša na vse dejavnosti, ki jih izvajamo zunaj svojega spletnega mesta, da izboljšamo njegovo uvrstitev v rezultatih iskanja. Gre za ustvarjanje ugleda in avtoritete vašega spletnega mesta tako, da se druga spletna mesta povežejo z vami, omenjajo vašo blagovno znamko in delijo vašo vsebino.

Ključni elementi off site SEO optimizacije vključujejo povratne povezave, omembe blagovnih znamk, sodelovanje v družbenih omrežjih in pozitivne spletne ocene.

Čeprav off page optimizacija ne vključuje neposredno optimizacije ključnih besed na strani, lahko posredno vpliva na ključne besede. Z ustvarjanjem visokokakovostne vsebine, ki cilja na ustrezne ključne besede, je večja verjetnost, da boste pritegnili povezave in omembe z drugih spletnih mest, ki uporabljajo iste ključne besede. To lahko izboljša splošno uvrstitev vašega spletnega mesta za te ključne besede.

Kontakt

Kamkod spletne storitve s.p.
Vranje 17, 8290 Sevnica

Mob: +386 40 198 752

E-mail: info@kovald.si