Digitalni marketing je proces promocije vašega spletnega mesta potencialnim strankam prek različnih digitalnih kanalov. Nekatere strategije digitalnega trženja so plačljive, druge pa organske, vendar vse usmerjajo uporabnike nazaj v vašo spletno stran.
Ko želite svoje podjetje tržiti na spletu morate poznate vse možnosti digitalnega trženja.
Če vas zanima katere so, ste prišli na pravo mesto! Na tej strani bomo opisali šest možnosti za digitalni marketing, ki bodo pripomogle pri rasti vašega podjetja na spletu.
Razmislite o prednostih in slabostih vsake strategije in uporabite tiste, ki vam bodo prinesle največje donose z najmanjšim tveganjem.
Ena od prvih možnosti digital marketinga, ki si jo bomo ogledali, je SEO optimizacija. SEO je postopek zvišanja uvrstitve vašega spletnega mesta v rezultatih iskanja, da bi na vašo stran pritegnili več kvalificiranih potencialnih strank in prometa. Ta strategija je ena najboljših možnosti za internetni marketing, saj vam omogoča, da dosežete ljudi, ki želijo vaše izdelke ali storitve.
Namesto reklamnih panojev ali radijskega spota in upanja, da boste dosegli prave ljudi, SEO poskrbi, da dosežete ljudi, ki iščejo informacije, povezane z vašim podjetjem.
Specialist za digitalni marketing mora začeti s SEO po naslednjih korakih:
Naslednji na našem seznamu najboljših možnosti digitalnega trženja je lokalni SEO. Lokalni SEO je oblika SEO, ki se osredotoča na optimizacijo vaše lokalne prisotnosti za privabljanje ustreznejših potencialnih strank na vašo stran. Ker nekje do 80 % ljudi uporablja iskalnike za iskanje lokalnih informacij, je lokalni SEO ena najpomembnejših možnosti za spletno trženje.
Če želimo začeti z lokalnim SEO, je najbolje, da upoštevamo naslednje dobre prakse:
Vaš vnos v Googlovem profilu podjetja je vnos, ki se prikaže v Googlovih rezultatih iskanja, ko uporabniki iščejo lokalno podjetje. Pojavi se na vrhu rezultatov iskanja z drugimi oglasi, znan kot lokalni SEO 3-pack. Preverite, ali so vaše ime, naslov in kontaktni podatki pravilni. Prav tako boste želeli dodati kratko sporočilo o vašem podjetju in fotografije vašega podjetja, izdelkov in drugega.
Tako kot tradicionalni SEO boste tudi vi želeli optimizirati za ključne besede, da se bo vaše podjetje pojavilo v lokalnih rezultatih iskanja. Lokalne ključne besede imajo običajno oznake lokacije, ki pomenijo, da je vaše podjetje pomembno za lokalno območje. Zato optimiziramo za ključne besede, kot je »vodovodar v Kranju« ali »avtomehanik Kočevje«. Te ključne besede, ki temeljijo na lokaciji, vam bodo pomagale pritegniti lokalne potencialne stranke v vaše podjetje.
Oglaševanje SEO PPC je ena od naslednjih strategij digitalnega trženja, ki jih bomo obravnavali. Če iščete možnosti spletnega trženja, ki vam omogočajo nadzor nad proračunom, je PPC ena izmed njih. S to možnostjo oglaševanja plačate le, ko ljudje kliknejo vaš oglas.
Ti oglasi se prikažejo na vrhu rezultatov iskanja in vam omogočajo, da pridobite prepoznavnost blagovne znamke, potencialne stranke in prodajo za vaše podjetje. Če želite začeti z oglasi PPC, boste morali narediti naslednje:
Če želite, da se vaši oglasi prikazujejo med ustreznimi rezultati iskanja, morate izbrati prave ključne besede. Vaše ključne besede določajo, kje se bo vaš oglas prikazal, zato izberite ustrezne ključne besede z dolgim repom, ki vodijo dragocene potencialne stranke v vaše podjetje. Poleg tega imajo te ključne besede manjšo konkurenco, zato boste imeli nižje zneske ponudb in s svojim proračunom pridobili več potencialnih strank.
Če želimo kar najbolje izkoristiti svojo oglaševalsko akcijo PPC, moramo ustvariti ciljno stran, ki se ujema z vašim oglasom. Bistveno je, da vaša ciljna stran ostane osredotočena, da lahko vaše občinstvo hitro najde informacije – poleg tega je zaradi prilagojene ciljne strani večja verjetnost konverzije!
Če želite kar najbolje izkoristiti svoje PPC oglase, morate dodati razširitve oglasov.
Te razširitve zagotavljajo dodatne informacije, ki lahko privabijo potencialne stranke, da kliknejo vaše razširitve oglasov ADS. Obstajajo številne razširitve oglasov, ki jih lahko uporabite, npr. Google Ads ali Display Ads.
Vsebinski marketing je ena najboljših možnosti za spletni marketing, ki vam omogoča povečanje prometa na vašem spletnem mestu. Kot smo že omenili, vam vsebinski marketing omogoča, da svoje znanje in izkušnje delite s svojim občinstvom. Ta strategija je ena najboljših možnosti za internetni marketing, saj pomaga povečati meritve, kot so promet, čas zadrževanja in obiskane strani, kar pošilja pozitiven signal Googlu in pomaga povečati uvrstitev vašega spletnega mesta.
Za učinkovito ustvarjanje vsebine je pametno upoštevati te tri nasvete:
Ko se ustvarja vsebino, je potrebno preizkusiti različne oblike vsebine za svoje občinstvo. Vsi ne bodo uživali v branju blogov ali gledanju videoposnetkov. Bistvenega pomena je, da je vsebina raznolika, da dosežemo različne člane občinstva in ohranimo vsebino svežo.
Za uspešno strategijo trženja vsebine, se mora vsebina objavljati pogosto. Redno objavljanje vsebine vam omogoča, da se pojavite v več rezultatih iskanja in nenehno usmerjate promet na vaše spletno mesto. Povečali boste izpostavljenost blagovne znamke in pomagali več ljudem najti vaše podjetje.
Ko se vsebina objavlja pogosto, se zlahka izgubi sled o tem, kaj se objavlja in kdaj je objavljeno. Koledarji vsebine pomagajo spremljati, kdaj objaviti vsebino.
Naslednji na našem seznamu možnosti za digital marketing je oglaševanje v družbenih medijih. Oglasi v družabnih omrežjih so oglasi, ki se pojavljajo v virih novic uporabnikov. So odličen način, da dosežete ljudi, ki jih najbolj zanimajo vaši izdelki ali storitve.
Oglašujete lahko na številnih platformah, vključno z:
Ko ugotovite, katere platforme so najboljše za vaše podjetje, upoštevajte te tri najboljše prakse:
Oglaševanje v družbenih medijih je zaradi naprednega ciljanja ena najboljših možnosti digitalnega trženja. Ko prikazujete oglase v družabnih medijih, lahko dosežete ljudi, ki še niso našli vašega podjetja, vendar ustrezajo vaši ciljni publiki. Bistveno je poznati svojo ciljno skupino, da lahko dosežete prave ljudi.
Ko prikazujete oglase, preizkusite različne oblike oglasov, da vidite, kaj deluje za vaše občinstvo. Številne platforme ponujajo različne oblike oglasov, ki jih lahko preizkusite. Vrsta oglasov, ki jih lahko prikazujete, je odvisna od platforme.
Pomemben del oglaševanja v družabnih medijih je merjenje uspešnosti vaše oglaševalske akcije. Ključnega pomena je vedeti, ali vaši oglasi prinašajo rezultate, ker če jih ne, jih morate optimizirati, da bodo učinkovitejši. Želeli boste slediti meritvam, kot so kliki in konverzije, da vidite, ali vaši oglasi odmevajo pri vaši ciljni publiki.
Zadnja izmed naših strategij digitalnega trženja je email trženje. Email marketing je ena najboljših možnosti digitalnega trženja za podjetja, ki se želijo neposredno povezati z zainteresiranimi potencialnimi strankami. Ko imate e-poštno marketinško kampanjo, lahko spodbudite potencialne stranke k konverziji tako, da jim pošljete dragocene informacije.
Če se želite poglobiti v e-poštno trženje, morate upoštevati nekaj stvari:
Ko vlagate v e-poštno trženje, boste želeli svojemu občinstvu pošiljati različne vrste e-poštnih sporočil. Raznolikost lahko pomaga vaši e-poštni marketinški kampanji pridobiti več potencialnih strank, ki bodo sodelovale z vašo vsebino. Pošljete lahko več vrst e-poštnih sporočil, od informacij o razprodajah, povezav do vaše najnovejše objave v spletnem dnevniku ali opomnikov o zapuščeni košarici.
Ena najboljših lastnosti e-poštnega trženja je, da lahko izkušnjo prilagodite svojemu občinstvu. Ko zagotovite prilagojeno e-poštno kampanjo, je bolj verjetno, da bo vaše občinstvo sodelovalo z vašo vsebino. Personalizacija poveča razmerje med prikazi in kliki (CTR) e-poštnih sporočil za 14 % in poveča število konverzij za 10 %.
Ko imate seznam naročnikov, je težko najti čas za pošiljanje več vrst e-poštnih sporočil in spremljanje njihove uspešnosti. Orodja za avtomatizacijo e-pošte vam olajšajo ustvarjanje, pošiljanje in spremljanje vaših e-poštnih marketinških kampanj.
Ugotovite, kako lahko naše storitve digitalnega marketinga pomagajo pri rasti vašega podjetja.
SEO je taktika spletnega trženja, ki vam omogoča optimizacijo spletnega mesta za izboljšanje uvrstitve v rezultatih iskanja. Zvišanje vaše uvrstitve v rezultatih iskanja vam omogoča, da na svojo stran privabite več prometa.
SEO je ena tehnično bolj zapletenih strategij digitalnega trženja, saj obstajajo tri vrste SEO:
> On-page optimizacija: Vključuje optimizacije, ki jih lahko izvedete na svojem spletnem mestu, da izboljšate svojo uvrstitev v rezultatih iskanja.
> Off-page optimizacija: osredotoča se na dejavnike optimizacije zunaj vašega spletnega mesta, ki vplivajo na vašo uvrstitev v rezultatih iskanja.
> Tehnični SEO: obravnava elemente v ozadju vašega spletnega mesta, ki vplivajo na vašo uvrstitev.
Torej, ko se poglobite v SEO, je bistveno razumeti, da obstaja več vidikov, ki jih boste morali optimizirati, da boste uspeli.
Vsebinski marketing je proces deljenja dragocenega znanja z vašim občinstvom. Vaša vsebina vam pomaga občinstvu zagotoviti informacije, ki jih iščejo, kar jih spodbudi k sodelovanju z vašim spletnim mestom in seznanitvi z vašo blagovno znamko. SEO in trženje vsebine skupaj pomagata povečati promet.
Pisanje spletnega dnevnika je eden najboljših načinov, kako doseči potencialne stranke in jih privabiti na svoje spletno mesto. Ko ustvarjate objave v spletnem dnevniku, pišete o temi in jo razložite.
Blogi vašemu občinstvu nudijo obilo informacij o določeni temi.
Videoposnetki so odličen medij za poglobljeno obravnavanje teme in poučevanja. Video lahko uporabite tudi za predstavitev pričevanj, vodenje ogledov vašega obrata ali prikaz delovanja vašega izdelka ali storitve. Je odličen medij za širjenje informacij, ki ga je mogoče deliti.
Infografika vam omogoča, da statistiko in dejstva predstavite v vizualno privlačni obliki.
Ta medij lahko uporabite tudi za prikaz postopka in njegovo boljšo razlago občinstvu.
Vodniki so bolj poglobljene objave v spletnem dnevniku. Ta vsebina temeljito pokriva temo in daje bralcem vse informacije, ki jih potrebujejo o temi.
Naslednja taktika za spletni marketing, ki jo bomo obravnavali v tem vodniku za digitalno trženje, je trženje v družabnih medijih. Trženje družbenih medijev je strategija, pri kateri se povežete z zainteresiranimi potencialnimi strankami na platformah družbenih medijev in jim predstavite vsebino.
Trženje na družbenih omrežjih vam omogoča vzpostavitev neposredne povezave s svojim občinstvom. Z njimi se lahko povežete ena na ena in jih pripravite do interakcije z vašo blagovno znamko. Na teh platformah lahko objavite obilico vsebine, ki jo lahko sledilci delijo z drugimi.
Facebook je odlična platforma za vas, če poskušate ciljati na starejše odrasle. V ZDA 79 % 18-29-letnikov uporablja Facebook, sledi 79 % 30-49-letnikov in 68 % 50-64-letnikov. Je odlična platforma za podjetja, ki želijo uporabiti različne vsebine za ciljanje na te demografske skupine.
Na Facebooku lahko objavljate povezave do vsebin in ustvarjate besedilne objave. Uporabite lahko bolj vizualni pristop z nalaganjem videoposnetkov in fotografij.
Če želite doseči mlajše odrasle, je Instagram odlična platforma. S 67 % v ZDA odrasli med 18. in 29. letom, ki uporabljajo Instagram, imate odlično priložnost, da dosežete te potencialne stranke prek Instagrama. Instagram je odlična platforma, če iščete vizualni pristop k svoji blagovni znamki. Objavite lahko fotografije in videoposnetke, da pritegnete potencialne stranke in jih seznanite z vašo blagovno znamko. Instagram ima tudi nakupljive objave, kjer lahko uporabniki raziskujejo in nakupujejo vaše izdelke prek slik, ki jih objavite.
Platforma X, znana po svojih kratkih sporočilih, imenovanih »tviti«, je odlično mesto za doseganje mlajših odraslih.
To platformo uporablja 38 odstotkov odraslih, starih od 18 do 29 let. To omrežje družbenih medijev lahko uporabite za objavo kratkih sporočil, deljenje videoposnetkov in drugo. Če iščete platformo, kjer lahko pogosto objavljate vsebino, je odgovor X.
To spletno mesto vas spodbuja, da objavljate večkrat na dan, ne glede na to, ali gre za članke, videoposnetke, ankete ali fotografije. Uporabite to funkcijo za povečanje izpostavljenosti blagovne znamke.
LinkedIn je odlična platforma za podjetja, ki želijo doseči druga podjetja in Američane srednjih let, ki v svojem podjetju sprejemajo odločitve. Sedemintrideset odstotkov odraslih v ZDA, starih od 30 do 49 let, uporablja LinkedIn, zaradi česar je odlična platforma, če želite doseči ljudi v tej demografski skupini.
Ker je LinkedIn profesionalna platforma, se bo vaša vsebina bolj osredotočala na izmenjavo novic o vašem podjetju, spodbujanje prostih delovnih mest in drugo. To je odlično omrežje za povezovanje s strokovnjaki v panogah, ki jih vaše podjetje najbolj zanima.
Pinterest je odlična platforma za podjetja, ki želijo vizualno predstaviti svoje izdelke. Vsaj 34 % ZDA odrasli, stari od 18 do 29 let, uporabljajo Pinterest, medtem ko 35 % odraslih, starih od 30 do 49 let, uporablja Pinterest. Na Pinterestu lahko ustvarite table z vsebino vašega podjetja. Od oglasnih desk do idejnih desk je odlična platforma, da svoje podjetje predstavite več zainteresiranim potencialnim strankam in delite svoje izdelke.
PPC oglaševanje vključuje ustvarjanje plačanih oglasov, ki se prikazujejo na vrhu rezultatov iskanja.
Ti oglasi pomagajo pritegniti kvalificirane potencialne stranke na vaše spletno mesto in povečati število konverzij. Oglasi PPC prav tako povečujejo prepoznavnost blagovne znamke, saj se oglas vašega podjetja pojavi na vrhu rezultatov iskanja. Poglejmo, kaj morate vedeti o vodenju samo besedilne PPC kampanje.
Če želite doseči uspeh s svojo PPC kampanjo, boste želeli optimizirati za dolgorepe ključne besede.
Ključne besede z dolgim repom so bolj specifične, zato na vašo stran pritegnejo več zainteresiranih potencialnih strank. Poleg tega, ker so te ključne besede specifične, manj podjetij ponuja zanje, zato je cena na klik (CPC) nižja.
PPC oglasi v iskanju so samo besedilni oglasi, zato vam ni treba skrbeti za ustvarjanje slike za te oglase. Lahko pa izboljšate svoj oglas z dodajanjem razširitev oglasov, da bo bolj »vizualno« zanimiv in uporabnikom zagotovite dodatne informacije.
Če želite pridobiti svojo umestitev, morate določiti znesek ponudbe. Ko izvajate raziskavo o ključnih besedah za svoj oglas, boste videli povprečni CPC za svojo ključno besedo, kar vam bo pomagalo določiti znesek ponudbe. Znesek vaše ponudbe je najvišji znesek, ki ste ga pripravljeni plačati za potencialne stranke, ki kliknejo vaš oglas.
Z višjo ponudbo ne boste zagotovili boljše umestitve za svoj oglas.
Čeprav to ni obvezno, je priporočljivo, da imate ločeno ciljno stran za svojo PPC kampanjo. Ustvarjanje posebne pristajalne strani za vašo PPC kampanjo vam omogoča, da svojemu občinstvu posredujete najbolj relevantne informacije, zaradi česar je bolj verjetno, da se bodo preusmerili. Če se na primer vaše besedilo oglasa osredotoča na vaše ergonomske pisalne stole, bo ciljna stran, osredotočena samo na vaše ergonomske stole, spodbudila več konverzij kot uporaba vaše domače strani kot ciljne strani.
Zadnja strategija, ki jo bomo obravnavali v tem vodniku za internetni marketing, je oglaševanje v družbenih omrežjih.
Oglasi v družbenih medijih so plačani oglasi, ki se pojavljajo v virih družbenih medijev. Ti oglasi vam pomagajo predstaviti svojo blagovno znamko več zainteresiranim potencialnim strankam. Poglejmo, kaj morate vedeti o oglasih v družabnih medijih.
Če želite imeti uspešno oglaševalsko kampanjo v družabnih medijih, morate določiti ciljno publiko.
Vaša ciljna publika je tista, ki jo želite doseči s svojimi oglasi. Določili boste vse o tem občinstvu, od demografskih podatkov do hobijev in zanimanj. Oglasi v družabnih medijih vam omogočajo, da izboljšate svoje občinstvo in ga natančneje ciljate.
Čeprav niso vsi oglasi v družabnih omrežjih vizualni, imajo številni oglasi neko vrsto vizualnega.
Ne glede na to, ali gre za fotografijo ali video, lahko to uporabite kot priložnost, da zagotovite vizualno zanimivost in pritegnete pozornost občinstva. Uporabite visokokakovostne vizualne elemente, ki vam bodo pomagali prenesti sporočilo vašega oglasa občinstvu.
Preden začnete oglaševalsko kampanjo na družbenih medijih, morate oddati ponudbo. Ponudba določa, koliko boste plačali, ko nekdo klikne vaš oglas.
Nekatere platforme, kot je Facebook, vam bodo ponudile razpon ponudb, ki vam bo pomagal določiti, koliko ponuditi. Preverite svoj proračun in zagotovite, da ponujate znesek, ki ustreza vaši oglaševalski akciji.
Tako kot PPC kampanje tudi oglasi v družabnih medijih delujejo bolje, če imate ločeno ciljno stran. Ločena ciljna stran ohranja potencialne stranke osredotočene, hkrati pa jim zagotavlja informacije, ki so pomembne za vaš oglas.
Kontakt
Kamkod spletne storitve s.p.
Vranje 17, 8290 Sevnica
Mob: +386 40 198 752
E-mail: info@kovald.si
Koristne povezave