Da vašo spletno stran ali trgovino iskalci najdejo med rezultati iskanja, je potrebno vedeti, da so vas spletni iskalniki našli na podlagi več kot 200 faktorjev katerih pogoje ste zadostili.
Večina teh faktorjev se pogosto spreminja, ker nekateri zastarajo, drugi pa se dodajo. Zato se lahko hitro zgodi, da izpadete iz najvišjih uvrstitev. Kar posledično pomeni, da je SEO optimizacija nujna, ne glede na to ali ponujate storitev, prodajate izdelek ali pa pišete blog.
Optimizacija iskalnikov predstavlja postopek izvajanja posebnih procesov na vašem spletnem mestu, tako on site kot off site, ki povečujejo organski promet iskalnikov do vaše strani.
Na vaši strani SEO predstavlja postopek dopolnitev meta podatkov, opisa medijev, optimizacije kode spletnega mesta in priprave uporabnikom prijazne vsebine.
Čeprav imate najboljšo vsebino na internetu za vaše ciljne ključne besede in te niso SEO optimizirane, potem se nikoli ne boste uvrstili visoko v iskalnikih.
SEO in socialni mediji so tesno povezani. Ko se na primer ustvari blog na spletni strani, naj bo isti blog objavljen in oglaševan tudi na spletnih straneh družbenih medijev. Več objav v socialnih omrežjih in posledično vračajočih se uporabnikov na splošno pomaga k boljši uvrstitvi spletnih strani. Pomembno je, da se oboje vgradi in posreduje na internetu kar se enostavno doseže že z povezavo iz ene platforme v drugo.
Ta odgovor je zelo odvisen od ključnih besed, na katere želite ciljati in vsebine vaše trenutne strani. Če imate ključne besede z nizko konkurenco in visoko kakovostno vsebino, lahko optimizacija strani ustvari zelo hitro pričakovane rezultate. Če imajo vaše ključne besede velika konkurenca in imate nizko kakovostno vsebino, potem postopek navadno traja 6 mesecev in več.
Uvrstitev na prvo mesto je tista, ki naredi razliko. Rezultat #1 v Googlovih rezultatih organskega iskanja ima povprečno stopnjo klikov (CTR) 31,7%, organski rezultat #1 pa 10-krat večja verjetnost, da bo prejel klik v primerjavi s stranjo na #10 mestu.
Če imate na razpolago veliko prostega časa in nimate drugih opravkov, se zagotovo lahko sami lotite SEO optimizacije.
Največkrat pa to ne gre. Če ste kot večina podjetnikov ali menedžerjev prezaposleni ali ste obtičali v zaostanku s projekti, potem je najbolje SEO optimizacijo zaupati strokovnjakom. V tem času, ko se izvaja optimizacija in kažejo že prvi rezultati, vi mirno delate na rasti vašega podjetja.