Kakšna je visoko kakovostna vsebina?

pripravljanje kakovostne vsebine

Google že leta ponavlja, da je najpomembnejši posamezni dejavnik zanje kakovostna vsebina. Zdaj še bolj kot, kdaj koli prej lahko to izjavo tudi potrjujejo. Kaj je torej “kakovostna vsebina?” Čeprav je to mogoče nekoliko nejasen izraz, obstaja nekaj lastnosti, ki predstavljajo dobre vsebine v očeh iskalnikov.

Preverite, da so vse objave:

  • Napisane s strukturo pisanja materinega jezika,
  • So informativne in nosijo avtoriteto, vendar jih je enostavno razumeti
  • So gladko berljive in z dobrim slogom oblikovanja
  • So smiselno organizirane
  • Da so 100% izvirne (drugače ste lahko kaznovani)
  • Z povezavo do ustreznega vira, da podprete informacije
  • SEO optimizirane, vendar s čim manj žrtvovanja kakovosti vsebine

Na nek način sta izraza “dobra” ali “visoka kakovost” subjektivna. Naštete osnove vsebujejo tiste potrebne informacije, da lahko razumete, na kaj so pozorni Google in drugi večji iskalniki, ko raziskujejo vsebino bloga ali
spletne strani.

Če se držite teh napotkov, ste na pravi poti pri ustvarjanju vrste vsebin, ki jih iskalniki želijo videti. Ta on site proces je zagotovilo, da vas bodo spletni iskalniki zaradi tega rangirali višje.