Pravilna gostota ključnih besed – kakšen delež jih je lahko?

Kakšna je gostota ključnih besed

Pravilna gostota ključnih besed je eden najpomembnejših vidikov on site optimizacije. Vendar pa se moramo zavedati, da se lahko algoritem iskalnikov sčasoma znantno spremeni tudi v tem segmentu.

V preteklosti je bilo polnjenje spletnega mesta s stranmi ključnih besed dovolj za dvig uvrstitve. Še pred nekaj leti je bil visok odstotek ključnih besed pomemben del doseganja vrha večjih spletnih iskalnikov, kot so Google, Yahoo in Bing.

Vendar pa je danes to odličen način, da vaše spletno mesto nikoli ne vidi kako od lestvic v iskalnikih. Če kak ponudnik SEO storitev znova in znova uporablja primarno ključno besedo, da poskuša doseči rezultate, potem se mu raje izognite.

Pravilna gostota ključnih besed je glavni del spletnih storitev SEO. Splošno uveljavljeno pravilo pa je, da morajo imeti vse glavne ključne besede gostoto 2% ali manj. Medtem ko se nekateri poskušajo natančno držati 2%, se je boljše lotiti optimizacije z uporabo bolj osredotočene in dolge vsebine.

Najprej se prepričajte, da se glavna ključna beseda pojavlja na določenih mestih v celotni objavi. Več o tem si lahko preberete v napotkih za uporabo glavnih ključnih besed. Nato vključite nekaj ključnih besed, povezanih v dolgi besedni zvezi, ki so prav tako razpršene po objavi v manj kot 2%.

Ohranjanje te gostote ključnih besed bo dovolj za uresničitev resnično odlične uvrstitve vsebine. Istočasno pa se s tem izognete Googlovim kaznim za prenasičeno optimizacijo.