Osnove SEO optimizacije na kratko

SEO ikona na spletni strani osnove seo optimizacije

Da vašo spletno stran ali trgovino iskalci najdejo med rezultati iskanja, je potrebno vedeti, da so vas spletni iskalniki našli na podlagi več kot 200 faktorjev katerih pogoje ste zadostili.

Večina teh faktorjev se pogosto spreminja, ker nekateri zastarajo, drugi pa se dodajo. Zato se lahko hitro zgodi, da izpadete iz najvišjih uvrstitev. Kar posledično pomeni, da je SEO optimizacija nujna, ne glede na to ali ponujate storitev, prodajate izdelek ali pa pišete blog.

Osnove SEO optimizacije – odgovori na največkrat zastavljena vprašanja

1. Kaj je SEO optimizacija?

Optimizacija iskalnikov predstavlja postopek izvajanja posebnih procesov na vašem spletnem mestu, tako on site kot off site, ki povečujejo organski promet iskalnikov do vaše strani.

2. Kako deluje SEO?

Na vaši strani SEO predstavlja postopek dopolnitev meta podatkov, opisa medijev, optimizacije kode spletnega mesta in priprave uporabnikom prijazne vsebine.

3. Zakaj je optimizacija tako pomembna?

Čeprav imate najboljšo vsebino na internetu za vaše ciljne ključne besede in te niso SEO optimizirane, potem se nikoli ne boste uvrstili visoko v iskalnikih.

4. Kako integrirati optimizacijo spletne strani in socialne medije?

SEO in socialni mediji so tesno povezani. Ko se na primer ustvari blog na spletni strani, naj bo isti blog objavljen in oglaševan tudi na spletnih straneh družbenih medijev. Več objav v socialnih omrežjih in posledično vračajočih se uporabnikov na splošno pomaga k boljši uvrstitvi spletnih strani. Pomembno je, da se oboje vgradi in posreduje na internetu.

5. Koliko časa traja, da se vidijo rezultati spletne optimizacije?

Ta odgovor je zelo odvisen od ključnih besed, na katere želite ciljati in vsebine vaše trenutne strani. Če imate ključne besede z nizko konkurenco in visoko kakovostno vsebino, lahko optimizacija strani ustvari zelo hitro pričakovane rezultate. Če imajo vaše ključne besede velika konkurenca in imate nizko kakovostno vsebino, potem postopek navadno traja 6 mesecev in več.

6. Informacije za optimizacijo iskalnikov v letu 2020.

Uvrstitev na prvo mesto je tista, ki naredi razliko. Rezultat #1 v Googlovih rezultatih organskega iskanja ima povprečno stopnjo klikov (CTR) 31,7%, organski rezultat #1 pa 10-krat večja verjetnost, da bo prejel klik v primerjavi s stranjo na #10 mestu.

  • 72% iskalcev bo v rezultatih Googlovega iskalnika izbralo raje organske kot pa plačane povezave. (Moz)
  • Organski CTR za položaje od 7-10 je skoraj enak. (Backlinko)
  • V večini primerov SEO optimizacija spletnih strani prekaša PPC (Pay Per Click) ali trženje preko socialnih omrežij.
  • Organsko iskanje je odgovorno za 53% vsega prometa na spletnih straneh. (Search Engine Land)
  • Google nadzoruje 88,6% iskalnega trga. Nadzor Binga je 4,98%. (Statista)
  • 93% uporabnikov pogleda samo prvo stran rezultatov iskalnikov. (Moz)
  • 78% potrošnikov raje spozna blagovno znamko preko člankov kot pa oglasov. (CoSchedule)

7. Zakaj naj najamem nekoga za SEO optimizacijo spletnih strani?

Če imate na razpolago veliko prostega časa in nimate drugih opravkov, se zagotovo lahko sami lotite SEO optimizacije.
Največkrat pa to ne gre. Če ste kot večina podjetnikov ali menedžerjev prezaposleni ali ste obtičali v zaostanku s projekti, potem je najbolje SEO optimizacijo zaupati strokovnjakom. V tem času, ko se izvaja optimizacija in kažejo že prvi rezultati, vi mirno delate na rasti vašega podjetja.

Procesi on-site SEO optimizacije

  • Oblikovanje naslova spletne strani
  • Manjkajoči naslovi spletnih strani
  • Dolžina naslova – prekratka / predolga
  • Podvojeni naslovi spletnih strani
  • Manjkajoči meta opisi
  • Dolžina meta opisov – prekratki / predolgi
  • Podvojeni meta opisi
  • Optimalna hiearhija podnapisov
  • Analiza ključnih besed
  • Analiza konkurence
  • Široka baza ključnih besed
  • Primerjava domenske avtoritete s konkurenco
  • Dolge ključne besedne zveze
  • Hierarhija ključnih besed na podstraneh
  • Pogostost ključne besede
  • Napačna povezava sidrnega besedila
  • Manjkajoča datoteka Robots.txt
  • Robots.txt deblokada dragocene vsebine
  • XML zemljevid strani manjka ali URL ni naveden v Robots.txt
  • XML zemljevid strani vsebuje strani, ki jih blokira Robots.txt
  • XML zemljevid spletnega mesta je napačno oblikovan / nepopoln / zastarel
  • XML zemljevid strani za video in slike manjka
  • Nizka ocena hitrosti strani
  • Neoptimizirane kanonične oznake in meta oznake
  • Nepotrebne poddomene
  • Nepotrebne mape
  • Struktura map
  • Težave z dinamičnimi URL-ji
  • Sledenje parametrom v URL-ju
  • Napake notranjih povezav
  • Optimiranje sidrnega besedila
  • Manjkajoči breadcrumbs
  • Napake breadcrumbs
  • Nepotrebne notranje No-Follow povezave
  • Slike, ki se uporabljajo za povezave
  • Nepotrebne preusmeritve
  • 302 Preusmeritve
  • Meta-Refresh Preusmeritve
  • Spletno mesto vsebuje napake strani
  • Prekinjene povezave v straneh
  • Prekinjene povezave slik
  • Manjka stran – Napaka 404
  • Stran ne vrne napake 404
  • Nizka hitrostna ocena strani – pohitritev za mobilne naprave
  • Sprememba pogleda od namizja do mobilnega pogleda spletnih strani
  • Glava – mobilni meni